Communicatieoplossing voor de financiële diensten

Stelt communicatie en samenwerking op elke locatie en op elk moment mogelijk voor banken, verzekeringsmaatschappijen en nog veel meer.

About Us Banner Frame

Moderniseer uw telefoonsysteem in de financiële sector.

Een uniek communicatieplatform voor alle locaties.

Oproep, chat, video, klantervaring en meer.

Gegevensbeveiliging en naleving van de regelgeving in de sector.

Flexibele implementatie-opties, in de cloud of on-premise.

Krachtige callcenterfuncties om de responsiviteit te versnellen.

Eenvoudige integratie met CRM's en identiteitsbeheertools.

Bevrijd de wendbaarheid en stroomlijn de samenwerking.

Vloeiende team samenwerking
Blijf in contact met klanten.
Zorg voor de toekomst van uw communicatie.
About Us Banner Frame

Bied uw klanten een eenvoudige en soepele financiële service-ervaring.

Klantenservice is cruciaal in de financiële dienstverlening. One Partner biedt een callcenteroplossing om de productiviteit te verbeteren en een consistente service te waarborgen.

  • Slimme oproeproutering
  • IVR- en selfservice-opties
  • Oproepregistratie in overeenstemming met PCI-normen en de AVG.
  • Automatisch terugbellen vanuit de wachtrij
  • Omnichannel messaging: WhatsApp en SMS
  • Operatorpaneel en wachtrijpaneel
  • Diverse oproeprapporten en analyses
  • Encryptie van oproepen en gegevens

Verbind met uw technologie-stack

Integreer One Partner met uw CRM, uw technische ondersteuningssoftware en nog veel meer om uw teams de juiste tools te bieden voor het creëren van betekenisvolle en consistente klantinteracties.

Werk vanaf elke locatie

Effectieve communicatie met klanten

Veiligheid en beschikbaarheid van de service

Transformeer uw bedrijf met krachtige tools

Til uw bedrijf naar een hoger niveau met de complete suite van One Partner-oplossingen.