Communicatieoplossing voor de financiële diensten
Stelt communicatie en samenwerking op elke locatie en op elk moment mogelijk voor banken, verzekeringsmaatschappijen en nog veel meer.
Moderniseer uw telefoonsysteem in de financiële sector.
Een uniek communicatieplatform voor alle locaties.
Oproep, chat, video, klantervaring en meer.
Gegevensbeveiliging en naleving van de regelgeving in de sector.
Flexibele implementatie-opties, in de cloud of on-premise.
Krachtige callcenterfuncties om de responsiviteit te versnellen.
Eenvoudige integratie met CRM's en identiteitsbeheertools.
Bevrijd de wendbaarheid en stroomlijn de samenwerking.
Stel uw team in staat om overal samen te werken, met gratis interne gesprekken, realtime aanwezigheid, videoconferenties en meer.
Onze mobiele applicatie stelt experts, adviseurs en onderwriters in staat om direct samen te werken met klanten terwijl ze onderweg zijn.
Yeastar voldoet aan uw behoeften en stelt u in staat om de capaciteit van uw systeem te vergroten met cloud- en on-premise opties.
Bied uw klanten een eenvoudige en soepele financiële service-ervaring.
Klantenservice is cruciaal in de financiële dienstverlening. One Partner biedt een callcenteroplossing om de productiviteit te verbeteren en een consistente service te waarborgen.
- Slimme oproeproutering
- IVR- en selfservice-opties
- Oproepregistratie in overeenstemming met PCI-normen en de AVG.
- Automatisch terugbellen vanuit de wachtrij
- Omnichannel messaging: WhatsApp en SMS
- Operatorpaneel en wachtrijpaneel
- Diverse oproeprapporten en analyses
- Encryptie van oproepen en gegevens
Verbind met uw technologie-stack
Integreer One Partner met uw CRM, uw technische ondersteuningssoftware en nog veel meer om uw teams de juiste tools te bieden voor het creëren van betekenisvolle en consistente klantinteracties.