Communicatieoplossing voor gemeenten en overheidsafdelingen
Zorg voor effectieve communicatie, ononderbroken service en kostenbesparingen.
Moderniseer uw telefoonsysteem in de overheidssector.
Overschakelen naar VoIP zonder bestaande investeringen te verliezen.
Een significante vermindering van de operationele kosten.
Verhoging van de productiviteit voor werknemers die overal werken.
Consistente communicatie op meerdere locaties.
Een hoger niveau van dienstverlening voor burgers en een verbeterde ervaring.
Stabiliteit, veiligheid en bedrijfsniveau conformiteit.
Verbeter de efficiëntie van de publieke dienstverlening en de burgerervaring.
Verbeter de toegang tot openbare diensten en bied snelle ondersteuning met de functies van het callcenter: geavanceerde routering, interactieve spraakrespons, terugbeloptie, registratie, rapporten, enzovoort. Integreer One Partner met CRM en ondersteuningssystemen voor een geoptimaliseerde workflow.
Werk vanaf elke locatie met flexibele en krachtige communicatietools, waarmee u verbonden en productief blijft, ongeacht uw locatie.
Profiteer van geïntegreerde communicatie om oproepen, berichten en videoconferenties te centraliseren, zodat u efficiënt kunt samenwerken, waar u ook bent.
Zorg voor de beschikbaarheid, veiligheid en conformiteit van de service.
Herstel na een ramp
De One Partner-software-editie wordt geïmplementeerd op een standaardserver en ondersteunt een externe replicatie voor een naadloze overschakeling.
Warm standby
De One Partner-software- en hardware-editie maakt het mogelijk om twee servers te mirroren, met automatische overschakeling in geval van een storing van de hoofdserver.
Beveiliging en versleuteling van gegevens
Uw communicatie wordt beveiligd door firewalls, netwerkbescherming, tweefactorauthenticatie en rolgebaseerde toegangscontrole.
Veilige externe toegang
De externe communicatie is beveiligd met privé tunnels en rolgebaseerde toegangscontrole, zonder dat poortdoorverlegging nodig is.
Digitale transformatie
Voldoen aan de eisen van de publieke sector
De overheid en de publieke sector hebben verschillende communicatiebehoeften in hun dagelijkse operaties, zoals burgerhulplijnen, noodoproepen, fiscale en financiële consultaties, gezondheidsdiensten, enzovoort. One Partner biedt gespecialiseerde functies die zijn ontworpen om aan deze verschillende scenario's te voldoen, wat zorgt voor een naadloze communicatie en de efficiëntie van de dienstverlening verbetert.